Monsta X mini #7

I.M POV.:


- Ez kész kabaré - kacarásztam kifelé menet a próbateremből. - Egy. Kettő. Három - számoltam angol nyelven, teljesen nyugodtan megállva a folyosó közepén, mire Hyungwon hyung csak értetlenül nézett rám.
    Tényleg nem is telt bele három másodpercnél többe és mögöttünk Shownu hyung valósággal úgy tépte fel az ajtót és engem majdnem fellökve viharzott el mellettem. Győztesen vigyorogva néztem végig barátaimon, majd a mosdó felé vettem sietős lépteimet Hyunwoo hyung után.
- Ugye tudod a dolgod? - pislogtam kacéran, kihívóan Jooheon felé, Ő pedig csak válaszul szélesen vigyorogva, határozottan bólintott.
    Annyira szeretem, mikor mosolyog. Imádom, hogy a szemei édes kis holdacskákat formálnak, arcán pedig megjelennek jellegzetes gödröcskéi. Ilyenkor olyan elbűvölő és csak sugárzik belőle a vidámság és szeretet.
- Mit terveltetek ki? - vonta össze rosszat sejtően szemöldökét Hyungwon hyung.
- Mi? Kitervelni? Ugyan... - nevettem el magam. - A helyzet teljesen adta magát. Van két szerelmes ugyanakkor teljesen vak ember, valamint adott két csintalan Maknae. A többit rakd össze, hyung - kacsintottam rá, miközben ráfordítottam kulccsal a zárat a mosdó ajtaján.
- Ugye most nem azt akarod mondani, hogy bezártad Őket? - meredt rám hitetlenül. - Eszednél vagy? Szerintetek komolyan ez a megoldás? - fortyogott mellettem Hyungwon.
- Nem tudom - vontam vállat hanyagul. - Én nem a megoldást kerestem. Azt nekik kell megtalálni. Én csak egy kicsit besegítettem - vigyorodtam el, majd meg is hallottuk Jooheon hangját a hangszórókból.

~ És a mai, ismét a szerelmesek délutánja - csengett vidáman Honey hangja. Mintha egy rádió műsort vezetne. - Éppen ezért most egy csodaszép örökzöld slágert játszok le nektek. Ezt a dalt sok hallgatónk kérte, többek között Minyhukkie nevű felhasználónk, ezzel a rövid ámde velős üzenettel: "Jöjjetek már össze, baszki!" Khm... Hm... Igen, akinek kell, az biztos érti - célozgatott egy torokköszörülés után. - Lim'96 nevű felhasználónk is szintén itt üzent szüleinek: "Omma, ne félj Appától, Appa Te pedig legyél végre bátor!" Oh ez milyen édes kis üzenet - jegyezte meg, mire szélesen elvigyorodtam. - Ebben a dalban minden benne van, ami a szerelmet jelenti, a kezdet és a vég, mély érzések és őszinte szerelmes vallomás, közhelyek nélkül. Szóljon hát John Legend All of me című száma. ~

- Az agyam eldobom... - hallgatta vigyorogva a műsort Hyungwon hyung, közben már hallottam is a mosdó ajtaján dörömbölni a hyungokat.
    Már másodszorra indult el a szám, mire Jooheon is visszaért hozzánk és a hyungok dührohama is csillapodni látszott.
- Na milyen voltam? - érdeklődött ragyogó arccal barátom.
- Csúcsszuper! - ugrottam nyakába. - Ha ennek nem lesz meg a hatása, akkor semminek... - forgattam meg szemeimet egy nagy sóhaj kíséretében.
- Ezek után biztosan lesz valami... - somolygott párom. - Most már csak a mosdóban hagytam bekapcsolva a hangszórót, fél óra múlva automatikusan kikapcsol. Nem a legromantikusabb leánykérés... - kuncogott - de legalább emlékezetes.
- Nos akkor a mi munkánk itt befejeződött - karoltam bele Jooheonba és Hyungwonba.
    Az ajtóhoz lépve nagyon halkan, szinte nesztelenül fordítottam el a zárat, hogy ismét szabadok lehessenek.
- Innentől ha akarnak, úgyis kiszabadulnak - jegyeztem meg, és már tényleg hazafelé indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Design: Crystal